اُبنه و درمان آن در طب اسلامی – فروشگاه طب اسلامی
خانه / بیماری ها / درمان بیماری ها / بیماری های مردان / اُبنه و درمان آن در طب اسلامی

اُبنه و درمان آن در طب اسلامی

اُبنه و درمان آن در طب اسلامیReviewed by محمد هادی زاده on Oct 21Rating: 5.0اُبنه و درمان آن در طب اسلامیتوضیح در مورد اُبنه و درمان آن در طب اسلامی. آیت الله عباس تبریزیان.

http://www.darooeslami.com/wp-content/uploads/%D8%A7%D9%8F%D8%A8%D9%86%D9%87-%D9%88-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A2%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B7%D8%A8-%D8%A7%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C.jpg

 

افرادی که مفعول واقع می‌ شوند به مرور زمان مبتلا به عدم استقامت در برابر این عمل می‌ شوند. افرادی هستند که مراجعه می‌ کنند و می‌ گویند وقتی جوان یا مردی را می‌ بینم نمی‌ توانم صبر کنم. افرادی که زیاد چنین کاری با آن ها بشود شهوت از آلت به مقعد آن ها منتقل می‌ شود.

در روایت آمده است: «مَنْ أَمْکَنَ مِنْ‌ نَفْسِهِ‌ طَائِعاً یُلْعَبُ بِهِ أَلْقَى اللَّهُ عَلَیْهِ شَهْوَهَ النِّسَاء».

«کسی که به اختیار خود را در اختیار دیگران قرار بدهد خداوند شهوت زنان را بر او مسلط خواهد کرد».

مرد نیروی فاعلی است و زن نیروی قابلی است. زن دوست دارد با او این کار را بکنند ولی اگر مرد به اختیار این کار را انجام بدهد خداوند او را مانند زن ها قرار می‌ دهد که دوست دارند مفعول واقع شوند.

چون این مواردی چیزی نیست که ائمه تصریح کنند به کنایه مطرح می‌ شود «العاقل یکفیه الاشاره». البته روایاتی داریم که می‌ فرمایند لواط همین بازی کردن ها است و عمل دخول از لواط بالا تر است و کفر محسوب می‌ شود.

در روایت دیگر آمده است:

«ذَکَرْتُ لِأَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع الْمَنْکُوحَ‌ مِنَ‌ الرِّجَالِ‌ فَقَالَ لَیْسَ یُبْلِی اللَّهُ بِهَذَا الْبَلَاءِ أَحَداً وَ لَهُ فِیهِ حَاجَهٌ إِنَّ فِی أَدْبَارِهِمْ أَرْحَاماً مَنْکُوسَهً وَ حَیَاءُ أَدْبَارِهِمْ کَحَیَاءِ الْمَرْأَهِ».

«به امام صادق (ع) عرض کردم مردانی هستند که مفعول واقع می‌ شوند امام فرمود خداوند کسی را به این بلاء مبتلا نمی‌ کند در حالی که از آن انتظار داشته باشد. بر اثر کار لواط برای مرد رحم به وجود می‌ آید ولی عکس رحم خانم ها است. شکافی که در آن ها پیدا می‌ کند مانند شکاف خانم ها است».

این روایت قرینه بر این است که لواط با دخول همراه است.

در روایت دیگر آمده است:

«جَاءَ رَجُلٌ إِلَى أَبِی فَقَالَ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ إِنِّی‌ ابْتُلِیتُ‌ بِبَلَاءٍ فَادْعُ اللَّهَ لِی فَقِیلَ لَهُ إِنَّهُ یُؤْتَى فِی دُبُرِهِ فَقَالَ مَا أَبْلَى اللَّهُ عَزَّ وَ جَلَّ بِهَذَا الْبَلَاءِ أَحَداً لَهُ فِیهِ حَاجَهٌ».

«مردی نزد امام باقر(ع) آمد و عرض کرد به بلائی گرفتار شدم، برای من دعاء کن. به امام گفته شد او مفعول واقع می‌ شود امام فرمود خداوند کسی را به این بلاء مبتلا نمی‌ کند که از او انتظار نیکی می‌ رود».

در غرب مرد با مرد و زن با زن ازدواج می‌ کند. با اون ها صحبت می‌ کنند و می‌ پرسند چرا این کار را کرده اید. می‌ گوید من احساس نمی‌ کنم مرد هستم و نیاز یک زن دارم. چون زیاد با زن ها محشور بوده اند.

در روایت دیگر آمده است:

«کُنْتُ عِنْدَ أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع وَ عِنْدَهُ رَجُلٌ فَقَالَ لَهُ جُعِلْتُ فِدَاکَ إِنِّی أُحِبُّ الصِّبْیَانَ فَقَالَ لَهُ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع فَتَصْنَعُ مَا ذَا قَالَ أَحْمِلُهُمْ عَلَى ظَهْرِی فَوَضَعَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع یَدَهُ عَلَى جَبْهَتِهِ وَ وَلَّى وَجْهَهُ عَنْهُ فَبَکَى الرَّجُلُ فَنَظَرَ إِلَیْهِ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع کَأَنَّهُ رَحِمَهُ فَقَالَ إِذَا أَتَیْتَ بَلَدَکَ فَاشْتَرِ جَزُوراً سَمِیناً وَ اعْقِلْهُ عِقَالًا شَدِیداً وَ خُذِ السَّیْفَ فَاضْرِبِ السَّنَامَ ضَرْبَهً تَقْشِرُ عَنْهُ الْجِلْدَهَ وَ اجْلِسْ عَلَیْهِ بِحَرَارَتِهِ فَقَالَ عُمَرُ فَقَالَ الرَّجُلُ فَأَتَیْتُ بَلَدِی فَاشْتَرَیْتُ جَزُوراً فَعَقَلْتُهُ عِقَالًا شَدِیداً وَ أَخَذْتُ السَّیْفَ فَضَرَبْتُ بِهِ السَّنَامَ ضَرْبَهً وَ قَشَرْتُ عَنْهُ الْجِلْدَ وَ جَلَسْتُ عَلَیْهِ بِحَرَارَتِهِ فَسَقَطَ مِنِّی عَلَى ظَهْرِ الْبَعِیرِ شِبْهُ الْوَزَغِ أَصْغَرُ مِنَ الْوَزَغِ وَ سَکَنَ مَا بِی».

«مردی نزد امام صادق(ع) آمده و عرض کرد من پسرها را دوست دارم امام فرمود چه می‌ کنی؟ عرض کرد آن ها را روی کمر خود قرار می‌ دهم امام دست خود را روی پیشانی قرار دادند و صورت خود را برگرداند و مرد گریه کرد و گویا امام به او نگاه رحمت کرد و فرمود وقتی به شهر خود مراجعه کردی یک شتر نر چاق بخر و دست و پا و گردن او را محکم ببند و با شمشیر طوری به کوهان شتر بزن تا پوست آن کنده شود و با همان گرمی روی آن بنشین و مرد گفت به شهر مراجعه کردم و آن کار را انجام دادم و از من چیزی مانند مارمولک و کوچک تر از آن روی پشت شتر افتاد و از آنچه گرفتار بودم نجات یافتم».

معلوم می‌ شود که دائره ای از کوهان باید کنده شود. کنده شدن کوهان هم کافی است البته باید مقدار معتد به باشد. و شخص به شکل عریان روی آن بنشیند.

در روایت دیگر آمده است:

«شَکَا رَجُلٌ إِلَى أَبِی عَبْدِ اللَّهِ ع الْأُبْنَهَ فَمَسَحَ أَبُو عَبْدِ اللَّهِ ع عَلَى ظَهْرِهِ فَسَقَطَتْ مِنْهُ دُودَهٌ حَمْرَاءُ فَبَرَأ».

«مردی به امام صادق(ع) از بیماری ابنه شکایت کرد امام پشت او را مسح کرد و از او کرمی قرمز رنگ سقوط کرد و او خوب شد».

شاید این بیماری با دعای من و امثال من خوب نشود و دعاء معصوم می‌ خواهد. خوب است که اگر شتری می‌ خواهند نحر کنند قبل از کشتن این کار را انجام دهند تا شخصی را از این مشکل نجات دهند.

وقتی درمان را شروع می‌ کنید خواهید دید افراد کمی نیست که به این بیماری مبتلا هستند.

مردانی که آلت زنانه دارند به جهت این است که در رحم منطقه ای است که برای پسران و منطقه ای است که برای دختران است. اگر نطفه پسر یا دختر در منطقه‌ی مخالف منقعد بشود احساس های جنس مخالف را پیدا می‌ کند و عرب ها به این دخترها «مسترجله» می‌ گویند.

روایتی داریم که می‌ فرماید شخصی که فاعل است بعد از مدتی میل به مفعول شدن پیدا می‌ کند.

http://www.darooeslami.com/wp-content/uploads/%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D9%BE%D8%B1%D8%B3%D8%B4-%D9%88-%D9%BE%D8%A7%D8%B3%D8%AE-2.jpg

همچنین ببینید

%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%b0%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%ac%d9%86%d8%a8-%db%8c%d8%a7-%d8%b3%db%8c%d9%86%d9%87%e2%80%8c-%d9%be%d9%87%d9%84%d9%88

درمان ذات الجنب یا سینه‌ پهلو

درمان ذات الجنب یا سینه‌ پهلوReviewed by محمد هادیزاده on Oct 4Rating: 5.0درمان ذات الجنب …

یک دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *